Omgevallen.

Omgevallen.

Soms is het teveel. Teveel leven, pijn, onrust. Teveel maakt dat ik stil val, dat woorden opdrogen. De waan van de dag en rechtop blijven staan is het hoogst haalbare. Al blijkt ook rechtop blijven staan een te hoog doel en viel ik om. Teveel stress die vooral ook...
Woede

Woede

Boos of woedend ben ik eigenlijk niet in deze periode van loskoppelen en opbouwen. Het voelt als zinloos, weinig effectief en vooral ongelooflijk zonde van mijn beperkte energie. Ik voel irritatie, verdriet, zet het om in cynische gedachten of opmerkingen. Maar boos?...